Компанія google відмовляється від рекламування кредитування в онлайні

07.07.2017

Новини

Не так давно директор з глобальних продуктів Девід Графф повідомив про постановку заборони на рекламу кредитів онлайн, іменованих швидкими позиками до зарплати. Дія заборони починається з 13 липня 2016 року, і інформація про це оприлюднена на офіційному блозі Google. Нововведення від Google стосується будь-яких видів кредитування в режимі онлайн з максимальним терміном не більше 60 днів. Додаткові обмеження введені відносно США - ставка не повинна бути більше 38% річних.

У чому причина заборон Google на мікрокредитування?

Компанія вважає подібне онлайн кредитування небезпечним і оманливим, тому вирішила убезпечити від нього власних користувачів. Саме цим фактором обумовлене ​​подібне рішення, і дані Google вказують на те, що нездатність погасити борг і перебування в складній життєвій ситуації - наслідки, з якими стикається багато позичальників. У цій ситуації всесвітній пошуковик бере на себе роль так званого захисника прав позичальників, нездатних повертати борги.

Залучення компанією Google Уейда Хендерсона, глави правозахисної організації Leadership Conference on Civil and Human Rights стало способом підтвердити власні благі наміри. Жорстка критика Хендерсона по відношенню до компаній, що видають мікокредіти, виставляє їх хижацькими. Також Уейд висловив свою думку щодо стану ринку онлайн кредитування: компанії залучають до своєї мережі клієнтів за рахунок привабливих рекламних і маркетингових прийомів, при цьому позичальники виявляються занадто наївними, щоб тверезо оцінити свої фінансові можливості і адекватно сприйняти величезні процентні ставки.

Дана ситуація має й інший бік, оскільки існує чимало аналітиків, впевнених в, м'яко кажучи, лукавості компанії Google. Насправді, всесвітній пошуковик, в першу чергу, захищає не своїх користувачів, а бюджет компанії і власний бренд, оскільки з боку американських громадян надходять численні позови. За рахунок цих позовів користувачі прагнуть отримати компенсацію за власні фінансові втрати, причиною яких стала реклама від Google. Позичальники йшли на поводу у реклами, агітуючої взяти кредит онлайн, через це потрапляли в складну фінансову ситуацію.

Яких наслідків заборони варто очікувати?

Мікрофінансові компанії США отримають основний удар, і на даний момент вони вже займаються підготовкою зустрічних позовів. В Америці Google виступає в ролі основної пошукової системи, завдяки якій МФО отримують левову частку клієнтів. Отже, заборона подібного роду реклами дуже швидко відобразиться на прибутковості бізнесу. Але відчуті втрати очікують і саму компанію, яка ініціювала заборону, оскільки один показ оголошення із закликом скористатися онлайн кредитуванням в США зовсім не дешевий, і його вартість знаходиться в межах $ 4.91- $ 12.77.

Що стосується вітчизняного ринку мікрокредитування, причин для паніки поки немає, оскільки ніяких даних про заборону на офіційному українському блозі пошуковика немає. Українські користувачі все ще зустрічають рекламу про рятівні кредити до зарплати з мінімумом вимог, але навіть якщо ситуація зміниться, рекламу в Yandex Direct ще ніхто не відміняв.

Схожі новини

Володимир (26 років)
подана заявка на

2000 грн

Володимир (26 років)
отриманий кредит на

2000 грн