AЩо таке Money24

1. Money24 - що це?

Money24 - сервіс онлайн кредитування. Компанія працює з 2016 року, має офіційну реєстрацію і ліцензію від Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг. Основний напрямок діяльності - швидке мікрокредитування через інтернет. Інформація про компанію

2. Хто може взяти кредит в Money24?

Скористатися послугами Money24 може будь-який громадянин України, який досяг повноліття. Щоб взяти кредит необхідно подати онлайн заявку на сайті компанії. Для цього знадобиться паспорт і ідентифікаційний код. Також в процесі реєстрації знадобиться ваша особиста банківська карта, мобільний телефон і email адреса.

3. Як швидко приймається рішення по кредитній заявці?

Всі заявки приймаються і обробляються в автоматичному режимі. На обробку вашої заявки необхідно 8 - 10 хвилин.

4. Що враховується при обробці заявки?

На рішення системи впливає ваш кредитний рейтинг, історія попередніх кредитних операцій. Сума і термін кредитування, поточний фінансовий стан, цілі кредитування.

5. Як швидко кредитні кошти надходять на карту?

Відправлення та отримання грошових коштів на кредитну карту відбувається відразу ж після підписання договору та отримання автоматичного рішення за вашою заявкою. У рідкісних випадках, зарахування грошових коштів на карту може затриматися, через операційний регламент вашого банку.

6. Який максимальний розмір і термін позики?

Максимальний термін користування кредитом становить 30 днів. Максимально можлива сума першого кредиту становить 3000 грн. Максимальна сума повторної позики становить 20 000 грн.

7. Чи можна відмовитися від кредиту?

Ви можете відмовитися від отримання кредиту на всіх етапах оформлення, аж до підписання договору кредитування. Щоб оформити відмову, необхідно подати заявку в службу підтримки, і надати письмову заяву.

8. В який момент договір між клієнтом і фінансовою компанією вступає в дію?

Договір вважається укладеним після його підписання обома сторонами, і відправлення грошових коштів на кредитну карту клієнта.

9. Як уникнути відмови і підвищити шанси на видачу кредиту?

Рішення про видачу кредиту або відмову, приймає автоматична скорингова система. Щоб уникнути непорозумінь, подавайте правдиву інформацію, і перевіряйте правильність заповнення всіх форм. Окрему увагу звертайте на вашу кредитну карту, переконайтеся, що не закінчився термін її дії, і не заблокована можливість оплати через інтернет. З будь-яких питань, що стосуються оформлення кредиту, ви можете проконсультуватися за телефонами: +38 (044) 390-45-15, +38 (067) 345-40-40, +38 (063) 345-40-40, +38 (050) 345-40-40

10. Я погасив позику. Коли я можу подати заявку на кредит знову?

Отримати повторний кредит можна відразу ж після повного закриття попередньої позики.

11. Моя заявка була відхилена. Коли я можу подати повторну заявку?

Якщо ваша заявка була відхилена, наступну ви можете подати не раніше, ніж через 30 днів.

12. Як дізнатися статус заявки?

Дізнатися статус вашої заявки можна в особистому кабінеті клієнта. Також ми відправляємо повідомлення на ваш email адрес та телефон.

13. Яку максимальну кількість заявок на отримання кредиту можна подати?

Одночасно можна подати тільки одну заявку.

14. Що робити якщо ви не можете повернути кредит вчасно?

Якщо у вас виникли труднощі з виплатою поточного кредиту, ви можете скористатися функцією пролонгації терміну кредитування. Це дозволить відстрочити дату обов'язкового платежу. Пролонгувати кредит можна необмежену кількість разів. Зверніть увагу, що послуга пролонгації не зменшує суму тіла кредиту і нарахування відсотків. Не допускайте появи заборгованості, в майбутньому це негативно позначиться на вашій кредитній історії, що призведе до проблем при оформленні кредиту в будь-який кредитної організації.

15. Нерозголошення інформації та захист персональних даних?

Всі особисті дані клієнта, а також історія його фінансових операцій є приватною інформацією і не підлягають розголошенню. Персональна інформація, передана клієнтом, захищена протоколом шифрування інформації SSL. Це виключає будь-який доступ до даних сторонніми особами.

16. Що таке фінансовий номер телефону? Чи можна його змінити?

В ході реєстрації на сайті необхідно вказати ваш фінансовий номер телефону. Це повинен бути номер телефону, прив'язаний до вашої кредитної картки, яка буде використовуватися при перерахуванні грошових коштів, в ході оформлення кредиту. Надалі, вся необхідна комунікація і зв'язок, буде проводиться з використанням даного номера. Щоб змінити фінансовий номер телефону необхідно відправити письмову заяву із зазначенням причини заміни та новим номером. Заява відправляється через особистий кабінет користувача.

17. Чи можна отримати кредит Money24, перебуваючи не в Україні?

Щоб отримати кредит необхідно знаходиться на території України.

18. Чи можна під час реєстрації пройти ідентифікацію в будь-який з доступних соціальних мереж?

В ході реєстрації необхідно пройти ідентифікацію за допомогою однієї із запропонованих соціальних мереж. Вибирайте ту, в якій у вас є аккаунт, або зареєструйтеся в ній.

19. Чи можна використовувати проксі-сервера, ВПН або анонімайзери при отриманні кредиту?

Правила компанії Money24 забороняють використовувати при реєстрації в системі будь-проксі сервера, VPN або анонімайзери. При виявленні таких дій, клієнт буде заблокований без можливості відновлення.

20. Що буде, якщо я помилково введу невірні дані?

Заявки клієнтів обробляються автоматично. Якщо ви, з якої-небудь причини, вкажіте невірні дані, ваша заявка буде відхилена і система заблокує можливість вашого кредитування. Щоб виправити цю ситуацію, необхідно звернутися до служби підтримки і виконати їх рекомендації.

21. Що буде, якщо я спеціально введу невірні дані в шахрайських цілях?

Система автоматичного скорингу відстежує будь-які спроби шахрайства. У разі виявлення шахрайських дій, ми блокуємо такого користувача, а його дані відправляємо в Департамент Кіберполіції Національної поліції Украиїни, СБУ і сервіс УБКІ. Також, інформація передається в єдину кредитну базу України.

BОтримати кредит

1. Хто може отримати кредит?

Оформити кредит може будь-який громадянин України, який досяг повноліття. Чоловіки від 18 до 60 років, жінки від 18 до 65 років.

2. В якому місті можна взяти кредит?

Взяти кредит можна в будь-якому місті (населеному пункті) України. Головна умова - підключення до мережі інтернет.

3. Чи потрібно мені бути присутнім особисто, щоб оформити кредит?

Сервіс Money24 надає послуги кредитування онлайн, через інтернет. Особиста присутність в офісі компанії не потрібна.

4. Які документи потрібні для оформлення кредиту?

Для оформлення заявки, необхідно в особистому кабінеті завантажити скан копії таких документів: Обов'язкові документи:

  • Паспорт (перша сторінка)
  • Паспорт (друга - третя сторінка)
  • Паспорт (сторінка з пропискою)
  • Паспорт (сторінка з відміткою про шлюб)
  • Довідка про присвоєння ІПН коду
  • Селфі (ваше фото з паспортом)

Додатково може знадобитися:

  • Свідоцтво про шлюб
  • Селфі (ваше фото з банківською картою)
  • Детальне фото карти
  • Закордонний паспорт (перша сторінка)
  • Один з документів (свідоцтво про народження, військовий квиток, водійські права або студентський квиток)

Вимоги до якості скан копій або фото що завантажуються: документи обов'язково повинні бути хорошої якості, чіткі і читабельні. Ваше селфі з документами необхідно робити при нормальному освітленні в рівній площині.

Якщо завантажені вами документи не відповідають будь-якій з перерахованих вимог, компанія залишає за собою право відмовити в розгляді такої заявки.

5. Чи потрібен поручитель або застава при оформленні кредиту?

Щоб отримати кредит в Money24, ні поручителі, ні застава не потрібні.

6. Які картки можна використовувати при оформленні кредиту?

При оформленні кредиту можна використовувати кредитну карту будь-якого банку України. Використовувана карта повинна бути оформлена, виключно на вас, і мати на рахунку не менше 1 грн. Також дана карта не повинна бути простроченою.

7. Чи можу я отримати кредит на корпоративну карту?

Так, корпоративну карту можна використовувати при оформленні кредиту, за умови, що ви є фізичною особою підприємцем, і карта оформлена на ваше ім'я.

8. Чи можна взяти кредит в Money24, якщо у мене є відкриті кредити в інших організаціях?

Так, ви можете взяти кредит у нас, але за умови, що по іншим вашим кредитами немає великої заборгованості.

9. Чи можу я отримати в Money24 кілька кредитів одночасно?

Ні, правила кредитування дозволяють мати тільки один відкритий кредит. Щоб отримати новий кредит, необхідно погасити існуючий, активний кредит.

CПогашення кредиту

1. Як здійснити оплату за допомогою кредитної картки?

Щоб погасити кредит за допомогою кредитної картки зайдіть в ваш особистий кабінет і натисніть кнопку «Погасити кредит». Після цього, виберіть спосіб погашення кредиту - Приват24, Platon або EasyPay. Ці способи дозволяють здійснити оплату з використанням кредитної картки.

2. Як здійснити оплату за допомогою онлайн банкінгу Приват24?

Авторизуйтесь в Приват24: виберіть послугу "Створення платежу за реквізитами", потім вкажіть код ЄДРПОУ (40462908) і ваш код ІПН. Далі виберіть пункт "Погашення кредиту" і здійсніть оплату. додати посилання на повернути кредит

3. Як здійснити оплату за допомогою терміналу самообслуговування?

У терміналі EasyPay: перейдіть в категорію "Банківські операції", потім виберіть сервіс Money24 і перейти на вкладку "Погашення кредиту". Вкажіть ваш ІПН код і суму платежу, далі здійснить процедуру оплати. У терміналі Приват24: виберіть послугу "Створення платежу за реквізитами", потім вкажіть код ЄДРПОУ (40462908) і ваш код ІПН. Далі виберіть пункт "Погашення кредиту" і здійснить оплату. додати посилання на повернути кредит

4. Як здійснити оплату за допомогою банківського переказу?

Ви можете оплатити ваш кредит в будь-якому банку, вказавши наступні реквізити: Одержувач: ТОВ «Кредитні рішення Моней24»

Код ЄДРПОУ: 40462908

р/р: 26008055110922 в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», МФО 338783

Призначення платежу: погашення кредиту згідно додаткової угоди # ХХХХХХХХХХ-Х від ДД.ДД.ДДДД до договору №ХХХХХХХХХХ від ДД.ДД.ДДДД. Для оплати кредта, перейдіть за посиланням .

5. Чи можна повернути кредит раніше встановленого терміну?

Ви можете повернути кредит раніше встановленого терміну закінчення договору. При цьому ніяких штрафних санкцій і комісій не передбачено. Для оплати кредита, перейдіть за посиланням .

6. Не виходить оплатити платіжною карткою?

Однією з найбільш частих проблем при оплаті кредитною карткою, є відмова платежу. Найчастіше це відбувається через встановлений ліміт на платежі через інтернет. Такий ліміт може бути встановлений або власником карти, або банком за замовчуванням. Якщо ваш платіж не пройшов, рекомендуємо звернутися на гарячу лінію вашого банку для отримання інформації про причини відмови і вирішення даного питання. Нагадуємо, що внести платіж можна декількома способами. Якщо не виходить оплатити за допомогою кредитної карти, можна використовувати інші способи.

DПролонгація кредиту

1. Що таке пролонгація кредиту?

Пролонгація кредиту - це процедура продовження, встановленого раніше, терміну кредитного договору. Пролонгація використовується в тих випадках, коли позичальник не може сплатити обов'язковий платіж у встановлений договором термін.

2. В яких випадках, і як я можу використовувати процедуру пролонгації кредиту?

Всі клієнти Money24 можуть скористатися послугою пролонгації, в разі, якщо оплатити кредит вчасно не виходить. Пролонгувати (продовжити) термін кредитування можна на 7, 15 і 30 днів. Щоб скористатися цією можливістю, зайдіть в свій особистий кабінет і виберіть опцію "Продовження терміну кредитування". Вкажіть на який термін необхідно пролонгувати кредит і оплатіть вартість послуги. Оплата послуги пролонгації можлива за допомогою сервісів EasyPay, Platon, Приват24 і касу будь-якого банку.

3. Яка вартість пролонгації?

Вартість продовження терміну кредитування (пролонгація) залежить від обраної кількості днів.

Вартість пролонгації на 7 днів складає 7% від суми отриманого кредиту.

Вартість пролонгації на 15 днів становить 15% від суми отриманого кредиту.

Вартість пролонгації на 30 днів становить 30% від суми отриманого кредиту.

4. Які умови діють під час пролонгації?

Під час терміну дії пролонгації діють стандартні умови кредитного договору. При використанні пролонгації термін дії кредиту зростає на вибрану кількість днів.

5. Скільки разів можна скористатися послугою пролонгації позики?

Ви можете використовувати пролонгацію кредиту необмежену кількість разів.

6. Як оплатити пролонгацію кредиту за допомогою онлайн банкінгу Приват24?

Для оплати послуги пролонгації кредиту в онлайн банкінгу Приват24: виберіть пункт меню "Створення платежу за реквізитами". Вкажіть код ЄДРПОУ (40462908) і ваш ІПН код. Потім перейдіть в пункт меню "Пролонгація кредиту" і оплатіть рахунок.

7. Як оплатити пролонгацію кредиту за допомогою кредитної картки?

Щоб оплатити послугу пролонгації терміну кредитування, необхідно в вашому особистому кабінеті вибрати відповідну послугу, вказати кількість днів пролонгації і натиснути кнопку "оплатити" У способах оплати виберіть сервіс Platon або EasyPay і зробіть оплату.

8. Як оплатити пролонгацію кредиту за допомогою терміналу самообслуговування?

Для оплати послуги пролонгації кредиту в терміналі самообслуговування через EasyPay: вибрати категорію "Банківські операції" виберіть у меню компанію Money24 і перейдіть в пункт "Пролонгація кредиту". Вкажіть ваш ІПН код і оплатіть рахунок.

Для оплати послуги "пролонгація кредиту" в терміналі самообслуговування через Приват24: вибрати "Створення платежу за реквізитами" ввести код ЄДРПОУ (40462908) і ваш ІПН код. Потім перейдіть в меню "Пролонгація кредиту" і оплатіть рахунок.

EНевиплата і прострочення

1. Що буде, якщо не сплатити кредит вчасно?

Якщо ви не повернете кредит вчасно, то на наступний день буде нараховано одноразовий штраф у розмірі 10% від суми тіла кредиту, також за кожен день прострочення буде нараховуватися пеня в розмірі 2%.

2. Які наслідки невиплати?

Укладаючи договір кредитування ви берете на себе зобов'язання повернути гроші в обумовлений термін. Якщо цього не зробити, згідно з договором, вам буде нараховані штраф та пеня за протермінування. При подальшому погіршенні обставин (тривале прострочення і суттєве збільшення боргу) рішенням вашого питання займеться юридичний і колекторський відділ компанії. Ваша справа буде передана до суду для стягнення боргу, а інформація про прострочений кредит буде передана в Українське бюро кредитних історій УБКІ, що унеможливить отримання кредиту в будь-який інший організації.

FОсобистий кабінет

1. Що таке особистий кабінет, і навіщо він потрібен?

Особистий кабінет - ваша персональна сторінка на сайті Money24.ua. У своєму особистому кабінеті ви можете оформити заявку, продовжити або погасити кредит, а також отримати бонуси. Там же відображається відповідна інформація за поточним кредитом - термін і сума виплати, а також історія всіх попередніх кредитів.

2. Не можу увійти в особистий кабінет, не підходить пароль

Якщо ви забули пароль - натисніть на кнопку «нагадати пароль» і відновіть його через смс або е-мейл

GБонусна програма

1. Для чого мені бонуси?

Бонуси - це можливість зробити кредит більш вигідним. За допомогою бонусних балів можна погасити частину кредиту або продовжити його термін.

2. Як отримати бонуси?

Погасіть кредит вчасно, залиште відгук про компанію Money24 або запросіть друга скористатися послугами кредитування. Детальніше - в розділі «Бонусна програма».

HФінансові питання

1. Я отримав менше грошей, ніж вказував в заявці на кредит?

Ми не беремо комісії за видачу коштів при оформленні кредиту. Якщо ви отримали суму, меншу, ніж вказували в заявці, зверніться в ваш банк для отримання виписки по руху грошових коштів по картці. Це дозволить дізнатися яка сума була отримана, і чи були додаткові списання.

2. Після оплати платежу, з моєї картки знято більше грошей

Як правило, банк бере комісію за проведення операцій по карті. Зверніться до свого банку і уточніть тариф на обслуговування вашої картки. Термінали і платіжні системи також беруть комісію за проведення операцій.

IЯк надати геолокацію

Володимир (26 років)
подана заявка на

2000 грн

Володимир (26 років)
отриманий кредит на

2000 грн