проведення платежу

Що робити, якщо ви оплатили кредит, а гроші не прийшли

03.01.2018

Фінанси

Оплата послуг через інтернет або онлайн сервіси вже давно не є чимось незвичайним. З кожним днем ​​все більше людей обирає спосіб розрахунку через онлайн сервіси. У більшості випадків такий спосіб взаєморозрахунку протікає практично миттєво, необхідно тільки вказати суму платежу і одержувача, все інше відбувається автоматично. Але іноді з різних причин, платежі не доходять до одержувача. Чому так трапляється і що робити в цьому випадку?

В яких випадках платіж може не дійти

Найчастіше онлайн платежі, які проводяться через сервіси самообслуговування або інтернет банкінгу не доходять до отримувача по простим причинам, платник, вказуючи реквізити отримувача, помиляється і гроші відправляються за іншою адресою. Але бувають і інші ситуації, наприклад, технічні проблеми - труднощі з верифікацією платіжних карт, відсутність зв'язку між усіма ланками ланцюжка передачі платіжної інформації.

Транзакційний ланцюжок онлайн платежу

Здійснюючи платіж, платник має справу тільки з посередником (сервіс оплати) і платником (одержувач грошей). Але це тільки на перший погляд. Насправді, ланцюжок, по якій проходить платіж, складається з більшої кількості елементів.

  • Платник
  • Одержувач платежу
  • Сервіс що проводить платіж
  • Банк, який випустив карту, з якої здійснюється транзакція
  • Банк, куди прямує платіж від платника
  • Сервіс платіжної системи (може бути Visa, Master Card і ін.)

Підтвердження проведення платежу на користь одержувача

Офіційним підтвердженням онлайн платежу є чек (квитанція), якщо платіж здійснюється за допомогою терміналу самообслуговування або інтернет банкінгу. Якщо це платіж, що здійснюється через касу банку - підтвердженням може бути виписка по рахунку або чек касового фахівця. У деяких випадках, чек або квитанція може бути виданий в електронному вигляді і відправлений ​​на контактну адресу електронної пошти. Таку квитанцію можна роздрукувати і використовувати як доказ здійснення платежу на користь платника.

Порядок вирішення питань, пов'язаних з проблемами оплати

Як правило, всі фінансові організації, які надають послуги проведення платежів, можуть проводити оплату клієнта до 3 робочих днів. У разі, якщо необхідно здійснити оплату послуги чи товару і надати докази, то достатньо пред'явити чек здійсненої операції. У більшості випадків цього достатньо для одержувача.

Якщо платник зробив оплату, але гроші не дійшли до одержувача необхідно:

  1. перевірити ще раз призначення платежу
  2. Реквізити платника
  3. Суму платежу

Якщо проблема залишається, необхідно звернутися в організацію, яка виступала посередником і проводила ваш платіж. Необхідно надати чек платежу, і (в окремих випадках) вказати дату проведення операції. У більшості випадків, платіжна організація вирішує існуючу проблему на користь платника, направляючи платіж за вказаними реквізитами.

Вирішення питань оплати кредиту в компанії Money24

Будь-які питання, пов'язані з погашенням кредиту, внесенням платежу або не отриманням коштів на рахунок, направляйте до служби підтримки, за телефоном +38 (044) 390-45-15 або через форму онлайн підтримки клієнтів на сайті Money24.ua. Також ви можете відправити письмове звернення на електронну пошту info@money24.ua із зазначенням проблеми і письмовим свідченням здійснення платежу.

Схожі новини

Володимир (26 років)
подана заявка на

2000 грн

Володимир (26 років)
отриманий кредит на

2000 грн

n